Root Dark Vanilla Lockscreen ModMod

Discussion in 'Android Devices' started by acidbath5546, Oct 8, 2010.

  1. acidbath5546

    acidbath5546 Well-Known Member
    113

    So I am not a big fan of the stock Droid X lockscreen, however I do like the regular Vanilla Lockscreen. Over on XDA I found some dark vanilla lockscreen sliders and decided to mod them for my Droid X.
    As of right now I haven’t added a vibrate icon with the right slider. Sliding from right to left will either turn sound on, or turn on vibrate mode. Also they are only supported in portrait mode.
    Also I am not responsible for any and all damage this may do to your phone/device, neither is wjddesigns.com.
    Also please bear in mind I am not a themer or a dev, just sharing something.I use for my own personal device.

    UPDATE 10/11/2010
    Now with easy Metamorph Installation!
    DOWNLOAD AND INSTRUCTIONS HERE:
    http://www.wjddesigns.com/2010/10/08/dark-vanilla-lockscreen-mods-for-droid-x/

    [​IMG]
    [​IMG]
     

    Advertisement

    Fabolous likes this.
  2. Fabolous

    Fabolous Superuser
    VIP Member
    313

    Nov 7, 2009
    3,635
    2,126
    313
    Multi-platinum Rapper
    Illinois
    Wow, this is exactly what I was thinking of doing this afternoon!

    You're a mind reader, heh.

    Thanks for the template :D
     
  3. acidbath5546

    acidbath5546 Well-Known Member
    113

    Lol...no prob...ur the themer man...love ur stuff :)
    I couldn't find a vibrate png with the correct backing ...although I didn't look hard...I am sure its around...let me know if you can find it so I can fix vibrate png.

    Cheers
     
  4. Fabolous

    Fabolous Superuser
    VIP Member
    313

    Nov 7, 2009
    3,635
    2,126
    313
    Multi-platinum Rapper
    Illinois
    This one?
     

    Attached Files:

  5. acidbath5546

    acidbath5546 Well-Known Member
    113

    Yep...thanks...
    Im out until tomorrow so I can add it then ...thanks man
     
  6. acidbath5546

    acidbath5546 Well-Known Member
    113

    Do you have that png with the backing attached?
    Like so:
    [​IMG]
     
  7. Fabolous

    Fabolous Superuser
    VIP Member
    313

    Nov 7, 2009
    3,635
    2,126
    313
    Multi-platinum Rapper
    Illinois
    I'm actually working on that right now, but I'm using the actual stock backings, not the dark ones.

    Um, does your mod have the actual bar extending? Because mine just sorta sits there :(

    EDIT: or I could stop being lazy and just flash it :)

    In fact, it does work...hrm!
     
  8. acidbath5546

    acidbath5546 Well-Known Member
    113

    Yeah it does ...
    PM me ur email addy and I can send u my pngs ...of course u can just extract them from framework-res.apk...but im last as well ;)
    [​IMG]
     
  9. Fabolous

    Fabolous Superuser
    VIP Member
    313

    Nov 7, 2009
    3,635
    2,126
    313
    Multi-platinum Rapper
    Illinois
    Yeah I figured it out. I needed to decrypt your framework and find the 9 patcher guides :)
     
  10. Trooper

    Trooper Well-Known Member
    213

    Apr 11, 2010
    3,715
    541
    213
    Wow that looks really nice. Is this hard to install?

    You are talking to a noob here guys.

    Thanks in advance.
     
  11. acidbath5546

    acidbath5546 Well-Known Member
    113

    Not hard at all...just follow instructions at link.
     
  12. acidbath5546

    acidbath5546 Well-Known Member
    113

    Now updated easy metamorph install ...cheers
     
    BuTbKa likes this.
  13. BuTbKa

    BuTbKa Well-Known Member
    93

    Mar 27, 2010
    825
    134
    93
    SoCal
    Is stock2315Lockscreen will change notification bar back to stock?

    Edit: just used metamorph install, work like a charm. Thank you.
     
  14. acidbath5546

    acidbath5546 Well-Known Member
    113

    Lol...no prob ...sorry for late reply
     

Share This Page

Loading...