.::Droid Incredible Lounge::.


  1. Musky

    Musky Well-Known Member

  2. Steven58

    Steven58 Reformed PH VIP Member

    oh geez. you ever gonna grow up? ;)
  3. Steven58

    Steven58 Reformed PH VIP Member

    what's wrong.. Pm me if you can. I'm here for you.
  4. NightAngel79

    NightAngel79 Bounty Hunter Administrator Moderator

    New avatar? Prototype is it? Me likey

    Knock um dead!!!
    Looks like you got the edge for now:eek::eek:
    killadanny likes this.
  5. NightAngel79

    NightAngel79 Bounty Hunter Administrator Moderator

    Btw way, yall mind checking out the accessories sticky i did? Would love some input while i wait for it to get approved. (Not sure if i over did it)
  6. Musky

    Musky Well-Known Member

    I sincerely hope not! :)
  7. Musky

    Musky Well-Known Member

    Looks good, but you need to correct the typo, or add a word in this line:

    Just how would you suggest we "please" a mod? ;)
    NightAngel79 likes this.
  8. TheGoatLantern

    TheGoatLantern Well-Known Member


    Looks good to me!

    Oh how the little ones learn so quickly [tear/sniff]
    NightAngel79 likes this.
  9. NightAngel79

    NightAngel79 Bounty Hunter Administrator Moderator

    Damn, copied and pasted that from the one on main incredible page. Damn whoever did that!! Damn them all to hell!!



    Fixed, thanks musky!!
  10. NightAngel79

    NightAngel79 Bounty Hunter Administrator Moderator

    Well i had some wily veterans to learn from!! Um i mean
    I learned from the best!! Thanks Goat and Steven!!
  11. NightAngel79

    NightAngel79 Bounty Hunter Administrator Moderator

    Hmmmm
  12. Musky

    Musky Well-Known Member

    Well, I attempted that once and the Guide/Mod with the sexy female avatar turned out to be a Male! :mad:
  13. NightAngel79

    NightAngel79 Bounty Hunter Administrator Moderator

    I know right!! I hate that




    Steven where are you? I been missing yoda
  14. PowerCosmic

    PowerCosmic Well-Known Member

    Been quite a while. Rooted my Dinc. Tried a ROM a few weeks back and hated the results (even though it turns out it wasn't the ROM so much as it was the signal strength starting to really suck at cubicle). Anyways, when it comes to modding any piece of hardware, there's always a huge time investment involved which I wasn't prepared for so I kind of set it aside. Even now while most are enjoying 2.2 I'm still stuck in the past of 2.1-Land. LOL

    Anyways, I think I might take some time this wekened to play around with some ROMs. The laziest part of me still dreads the thought, to be completely honest.
    "Well dummy, then why did you root it?" a more sensible person might ask. Because I wanted to be ahead of the curve. Now I'm behind it! Haha.
    Oh well, gives me an excuse to flex the ol' braincells and really explore the fringes of open source development.

    Good to see folks like Steven still humping about in this thread. (Why did so many threads get un-stickied?!)
  15. TheGoatLantern

    TheGoatLantern Well-Known Member

    Yoda? What about me, your resident Jar Jar?!?!?!??

    [​IMG]
    NightAngel79 likes this.
  16. TheGoatLantern

    TheGoatLantern Well-Known Member

    And lo the Herald of Galactus is upon us, the end is nigh!
    sorry geek in me just had to get out!

    Anywho all the stickies have been replaced by the main sticky which links to all the old and important stickies. (hope that made sense)

    PowerCosmic likes this.
  17. Musky

    Musky Well-Known Member

    Chewie has worms

    [​IMG]
  18. TheGoatLantern

    TheGoatLantern Well-Known Member

  19. TheGoatLantern

    TheGoatLantern Well-Known Member

    Thought this was funny Steven this is not for your eyes

    [​IMG]
  20. Musky

    Musky Well-Known Member

    Now we're getting sacrilegious! :)
  21. PowerCosmic

    PowerCosmic Well-Known Member

    Color me impressed! (or silver):cool: No one else has gotten the reference even though I use this username on several forums and as an alias for some games I play.
  22. TheGoatLantern

    TheGoatLantern Well-Known Member


    I'm a comic geek, there would be a special place in hell for me if I didn't get it ;)
  23. RawlingsSc

    RawlingsSc Well-Known Member Contributor

    Hmm... Liking froyo for the most part, but I may be looking at the factory reset. Little bit laggy.
  24. TheGoatLantern

    TheGoatLantern Well-Known Member

    I'll be doing my reset over the weekend, Browser lag is frustrating. Other than that I love Froyo. Flashlight app is blinding!!!
  25. Steven58

    Steven58 Reformed PH VIP Member

    Yeah, so you have to do a factory reset after 2.2. Not looking forward to that at all. I'm happy with my rooted 2.1
Loading...

Share This Page