Random Thought Thread


  1. BOO5TED

    BOO5TED Well-Known Member

    Just because I don't believe you, sure post it. :p
  2. Roxors

    Roxors Well-Known Member

    hmmm 7.62mm or .22-250
  3. CXXV

    CXXV Well-Known Member

    God must love stupid people. He sure made alot of them.
  4. Roxors

    Roxors Well-Known Member

    Well one will go through a person with a FMJ but the other will make sure to explode inside...
  5. jamor

    jamor Well-Known Member

    I am ******* starving. FFEEEDD MEEE
  6. RozzaC

    RozzaC Well-Known Member

    Man I really hope I get a job soon...
  7. Roxors

    Roxors Well-Known Member

    why does the more sleep i get the more tired i am?
  8. NightAngel79

    NightAngel79 Lv 60 Bounty Hunter Moderator

    For some reason the less i sleep the tired i get:rolleyes:
  9. NightAngel79

    NightAngel79 Lv 60 Bounty Hunter Moderator

    Sorry no banning of the 'Fett' today!!:cool:
    Well sure!!:D
  10. Roxors

    Roxors Well-Known Member

    That is soooooo not yours, and if it is........ you know what will happen
  11. Roze

    Roze Hiding behind a mystery VIP Member

    I love my company, it's only 3:30 and I already have my first glass of wine! Don't you love corporate events? :D
  12. BOO5TED

    BOO5TED Well-Known Member

    [​IMG]
    NightAngel79 likes this.
  13. Roxors

    Roxors Well-Known Member

    i don't like your company.... >_< lol
  14. Roxors

    Roxors Well-Known Member

    Sooooo glad nmayer79 took that pic off
  15. G.Armour

    G.Armour You know you want to. VIP Member

    Random thought- I should really be asleep right now. I have to be up in 4 hours.
  16. Roxors

    Roxors Well-Known Member

    eyes

    they droop as i sway
    wishing i was sleeping all day
    these day dreams are crazy
    i swear its not cause i am lazy

    SOOOOO bored and it is only 0735
    NightAngel79 likes this.
  17. NightAngel79

    NightAngel79 Lv 60 Bounty Hunter Moderator

    so its 4am..... thats all i got
  18. Roxors

    Roxors Well-Known Member

    that threw me off for a second i thought i hade just posted this instead of a few hours ago... i was like uhhhh you are like 6/7 hours behind me wtf.... then i pulled my head out and i am better today...

    two day weekend and today i will be off in 1.5 hours!!!
  19. NightAngel79

    NightAngel79 Lv 60 Bounty Hunter Moderator

    my week is just starting, gotta stay up till at least 8am so i can sleep all day and go to work at 9pm, not off again till wed :-(
  20. Roxors

    Roxors Well-Known Member

    That bites... on a happier note you should be able to make it to 2000 before the weekend is over
  21. NightAngel79

    NightAngel79 Lv 60 Bounty Hunter Moderator

    Was hoping before i crash, not gonna make it, i'm getting the dreaded woke up 18 hours ago and i see 2 computer screens now syndrome
  22. G.Armour

    G.Armour You know you want to. VIP Member

    That's always sucks. I just woke up myself. About to start my day up. I want to make it to Lancaster Texas before I go back to bed.
  23. NightAngel79

    NightAngel79 Lv 60 Bounty Hunter Moderator

    still going... kinda.... F it.... i'm out
  24. G.Armour

    G.Armour You know you want to. VIP Member

    Go to bed bro, get some rest, and come back when your rejuvenated.
    NightAngel79 likes this.
  25. BOO5TED

    BOO5TED Well-Known Member

    Your = possessive case of you
    You're = you are

    There = in or at that place
    Their = a form of the possessive case of they

    Wish people knew the difference.

    :p

Share This Page