Red Dead Redemption


Last Updated:

  1. NYCHitman1

    NYCHitman1 Gun for Hire Developer This Topic's Starter

    Joined:
    Oct 16, 2009
    Messages:
    6,537
    Likes Received:
    1,738
    Anyone besides me looking forward to how awesome this game is gonna be!?
     

    Advertisement
  2. hattrick

    hattrick Well-Known Member

    Joined:
    Jan 8, 2010
    Messages:
    230
    Likes Received:
    29
    Have this one on preorder. Sucks they pushed the release date back to the 18th.
     
  3. NYCHitman1

    NYCHitman1 Gun for Hire Developer This Topic's Starter

    Joined:
    Oct 16, 2009
    Messages:
    6,537
    Likes Received:
    1,738
    Yeahhhhhh, I know but honestly.. I rather them fix all the shit they need to and release it 100%

    Either way, this game is gonna be a GOTY candidate.
     
  4. Aiyan

    Aiyan Well-Known Member

    Joined:
    May 18, 2010
    Messages:
    423
    Likes Received:
    40
    Also on my playlist this weekend, gotta say im really curious about this game. So far its really promising and looks like a good weekend for me and some friends. Gotta say its a good weekend overall, could been better if I had my sweetie there as well, but guess the games gotta be enough then! :D
     
  5. rwZephyr

    rwZephyr Well-Known Member

    Joined:
    Apr 25, 2010
    Messages:
    245
    Likes Received:
    16
    I've been looking into this game, but I can't buy it until the 31st... Looks pretty good though
     
  6. gordon green

    gordon green Well-Known Member

    Joined:
    Feb 25, 2010
    Messages:
    52
    Likes Received:
    1
    i gotta wait till pay day :(
    the game looks ace and saw a good review on IGN last night that gave it 9.7 out of 10
    the only problem they said were a few minor bug's
     
  7. NYCHitman1

    NYCHitman1 Gun for Hire Developer This Topic's Starter

    Joined:
    Oct 16, 2009
    Messages:
    6,537
    Likes Received:
    1,738
    Well, after spending a good chunk of my night playing RDR last night.. I must say this game is pretty bad ass - I might add that I cannot stand how you have to go into a duel before every MP match starts and that getting shot through cover is complete nonsense.
     
  8. Prime

    Prime Well-Known Member

    Joined:
    May 12, 2010
    Messages:
    194
    Likes Received:
    2
    been playing it for the past couple days non stop

    such a good game
     
  9. SoFLO

    SoFLO Guest

    Got it yesterday and played with it for an hour or so, I like it so far.
     
  10. gordon green

    gordon green Well-Known Member

    Joined:
    Feb 25, 2010
    Messages:
    52
    Likes Received:
    1
    someone told me the online multiplayer is mean to wicked
     
  11. NYCHitman1

    NYCHitman1 Gun for Hire Developer This Topic's Starter

    Joined:
    Oct 16, 2009
    Messages:
    6,537
    Likes Received:
    1,738
    Not really sure what you mean
     
  12. gordon green

    gordon green Well-Known Member

    Joined:
    Feb 25, 2010
    Messages:
    52
    Likes Received:
    1
    sorry "meant"
    i meant to say someone told me the online multiplayer is meant to wicked

    got the game this weekend and really liking it
     
  13. rwZephyr

    rwZephyr Well-Known Member

    Joined:
    Apr 25, 2010
    Messages:
    245
    Likes Received:
    16
    This game is sold out all over town so I ended up buying UFC2010, I'm pretty bummed about it, I know RDR can entertain me on my 3 days off, UFC will probably be beaten by the end of the night
     
  14. NYCHitman1

    NYCHitman1 Gun for Hire Developer This Topic's Starter

    Joined:
    Oct 16, 2009
    Messages:
    6,537
    Likes Received:
    1,738
    Ohhhh damn dude, that really sucks! I haven't had much time to play as of late but when I get back from vacation I'll be playing pretty often.
     
  15. Fonseca

    Fonseca Well-Known Member

    Joined:
    Mar 11, 2010
    Messages:
    320
    Likes Received:
    39
    Beat it, awesome game.
     
  16. mudrock1000

    mudrock1000 Well-Known Member

    Joined:
    Jan 9, 2010
    Messages:
    288
    Likes Received:
    13
    I'm short on money and I just ran out of xbox live so no red dead for me :<
     
  17. monkeylicious

    monkeylicious Member

    Joined:
    Jun 6, 2010
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    i love this game. dlc is coming out june 22nd supposedly.
     
  18. Diesektor

    Diesektor Well-Known Member

    Joined:
    May 4, 2010
    Messages:
    47
    Likes Received:
    6
    Very fun and addicting game. Free roam with a couple friends is nice. This game is about all me and my buddy are playing right now. Well except for the occasional drunken guitar hero night here and there of course.
     
  19. ballisticn8

    ballisticn8 Well-Known Member

    Joined:
    Mar 15, 2010
    Messages:
    761
    Likes Received:
    158
    so i'm a couple weeks behind but wow, this game is pretty bad @$$... I wasnt paying attn last night as I went to work skinning a couple wolves I had shot when a damn mountain lion attacked me from behind and killed me :(

    well, i may have been a couple weeks behind but damn if the new 360 slim console isnt a nice way to be playing, so much quieter. :D
     
  20. NYCHitman1

    NYCHitman1 Gun for Hire Developer This Topic's Starter

    Joined:
    Oct 16, 2009
    Messages:
    6,537
    Likes Received:
    1,738
    I haven't played since release week and even then I didn't play it that often. Alan Wake took all of my time up and then my daughter afterwards lol.

    On a side note, you like the new 360 slim? I convinced my fiancee to buy it for me for Christmas lol. (Gonna create a thread on the 360 slim)
     
  21. omgitswes

    omgitswes Well-Known Member

    Joined:
    Apr 8, 2010
    Messages:
    166
    Likes Received:
    0
    This is easily one of the best games I've played for the 360.
    My only thing is that the online play isn't what I thought it would be but the story is amazing, it should be made into a movie.

    I've already beat the main story, now going to complete all the challenges and finish up the stranger stories
     
  22. Flirtz

    Flirtz Active Member

    Joined:
    Jun 21, 2010
    Messages:
    26
    Likes Received:
    1
    Its out now, and its just fantastic. So much to do, the online play lasts for endless hours, the campaign takes you a good amount of time. Its similar to the first one, but I like this one the best :D
     
  23. Bexy

    Bexy Well-Known Member

    Joined:
    Jul 1, 2010
    Messages:
    292
    Likes Received:
    50
    I have to admit, I didn't really take much notice of the game being released whatever. But I did see it was sold out of my local game stores. My partners dad also asked about it and we were like ehh, idk. Next day we had it. It's a great game, I can't stop playing it!
    I haven't tried online yet as I'm having too much fun in the campaign.
     
  24. BlackenedUK

    BlackenedUK Active Member

    Joined:
    Mar 28, 2010
    Messages:
    25
    Likes Received:
    4
    I love the game, played Red Dead Revolver and enjoyed that so this was a must! I've managed to get 100% on the single player, although haven't explored multiplayer properly (I think I'm about rank 20 on it).
     
  25. NYCHitman1

    NYCHitman1 Gun for Hire Developer This Topic's Starter

    Joined:
    Oct 16, 2009
    Messages:
    6,537
    Likes Received:
    1,738
    The MP kinda sucks imo. I enjoy the SP but I haven't had the opportunity to play it in quite some time. I plan on finishing it up this weekend since it's a holiday for us here in the States.
     

Share This Page

Loading...