1. Check out our companion app, Forums for Android! Download from Google Play

Root Google Maps 4.6 out: GAOSP issue ...

Discussion in 'Android Devices' started by weasel, Oct 28, 2010.

  1. weasel

    weasel Well-Known Member
    Thread Starter
    38

    Mar 5, 2010
    401
    23
    38
    Nuclear Operator (no shit !!)
    Renfrew, ON
    I don't now if anyone else is having this problem, but I can't get it to run at all. Instant force close. I have downloaded it twice with the same result. Only thing I haven't tried is to remove 4.5.1 ( via TB ) and try again.

    Here's the apk for those that don't have it on their market: MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
     

    Advertisement

  2. Frojd

    Frojd Well-Known Member
    18

    Nov 9, 2009
    97
    10
    18
    It works for me. Latest nightly.
     
  3. weasel

    weasel Well-Known Member
    Thread Starter
    38

    Mar 5, 2010
    401
    23
    38
    Nuclear Operator (no shit !!)
    Renfrew, ON
    Damn. I don't know what happened. It seriously screwed with my phone. Has to restore a nandroid backup to get the original maps going again.
     
  4. dryhte

    dryhte Well-Known Member
    63

    Mar 16, 2010
    186
    28
    63
    SAP consultant
    Belgium
    Works for me too...
     
  5. dri001

    dri001 Well-Known Member
    16

    Jun 25, 2010
    77
    5
    16
    Male
    Sales
    Toronto, Ont., Canada
    Mine works too.
     
  6. weasel

    weasel Well-Known Member
    Thread Starter
    38

    Mar 5, 2010
    401
    23
    38
    Nuclear Operator (no shit !!)
    Renfrew, ON
    Hmmmm. I wonder if its just something to do with the nightly I am running. I noticed all you guys are on the latest and I am on the previous one. I have had some really weird stuff happed to the phone in the last couple of days ( my apps that I had downloaded weren't showing in the market among other things ). Maybe I'll give it a go tomorrow now that I have things working good again.
     
  7. Frojd

    Frojd Well-Known Member
    18

    Nov 9, 2009
    97
    10
    18
    Market is behaving very strange lately though, so that might not be related.
     
  8. Lelouch

    Lelouch Well-Known Member
    98

    Aug 6, 2010
    655
    70
    98
    Kri
    Yep, Market still has some issues.
    And btw., the latest nightly has some serious battery drain problem, so better wait for the next nightly (Bell fix included :p ).

    EDIT: new nightly out, yeahhhhhh......
     

Share This Page

Loading...