1. Download our Official Android App: Forums for Android!

Huawei Y560 L01 in brick

Discussion in 'Off Topic' started by Arcofiori72, Aug 30, 2017.

1. Arcofiori72

Arcofiori72 Lurker
    Rank:
    None

Aug 30, 2017
    2
    0
    15
    Buongiorno a tutti ragazzi, mi chiamo Marco e sono nuovo del forum.
    Ho un problema . Dunque lo smartphone è un Huawei Y560 L01 brandizzato Tim, il root è stato eseguito con Kingroot ma non mi ha installato SuperSu. Devo eliminare una boot animation che mi ha mandato in brick il telefono. Non riesco a collegarlo con usb pur avendo il debug attivato. Per favore potete aiutarmi a farlo riconoscere comunque dal computer tramite adb? Il pc dice che i driver sono installati ma nelle risorse del computer non mi compare mentre su gestione dispositivi me lo riconosce sulla porta COM come "Qualcomm HS-USB QDLoader 9008" e adb non me lo rileva nella lista dei devices connessi.
    Grazie per l'assistenza.

Advertisement

2. Arcofiori72

Arcofiori72 Lurker
    Rank:
    None

Aug 30, 2017
    2
    0
    15
    Good morning to all guys, my name is Marco and I'm new to the forum.
    I have a problem . So the smartphone is a Huawei Y560 L01 branded Tim, the root was run with Kingroot but did not install SuperSu. I need to delete a boot animation that sent me the brick phone. I can not connect it with usb while debugging is enabled. Please can you help me to recognize it from computer through adb? The pc says drivers are installed but in computer resources I do not see it while on device management it recognizes it on the COM port as "Qualcomm HS-USB QDLoader 9008" and adb does not detect it in the list of connected devices.
    Thanks for your assistance.

Share This Page

Loading...