1. Download our Official Android App: Forums for Android!

General Looking for this wallpaper!

Discussion in 'Android Devices' started by brtnygrn, Sep 8, 2011.

  1. brtnygrn

    brtnygrn Member
    Thread Starter
    Rank:
    None
    Points:
    16
    Posts:
    74
    Joined:
    Feb 12, 2011

    Feb 12, 2011
    74
    5
    16
    Newark, Delaware
    It's the wallpaper advertised on HTC's website. I've been looking every where for it. I hear (read, lol) that it is actually a cropped photo of a sun giving off energy. If anyone has it please send it to me. I've been through about 4,000 pictures on Zedge because people said it was on there.. lol. Thanks. thunderbolt.jpg
     

    Advertisement

  2. ILoveMyDroid

    ILoveMyDroid Android Enthusiast
    Rank:
    None
    Points:
    63
    Posts:
    267
    Joined:
    Jan 4, 2010

    Jan 4, 2010
    267
    34
    63
    Yup, I'm looking for this one in two threads on two forums including this one. someone said they saw it on zedge but i never have. If i happen to find it I'll let you know but I'm always looking for it now.
     
  3. TxGoat

    TxGoat Guest
    Rank:
    None
    Posts:
    0
    Joined:

  4. brtnygrn

    brtnygrn Member
    Thread Starter
    Rank:
    None
    Points:
    16
    Posts:
    74
    Joined:
    Feb 12, 2011

    Feb 12, 2011
    74
    5
    16
    Newark, Delaware
    Yeah I've been looking on about every Thunderbolt forum site.. I went through basically all of Zedge. But yeah I'll do the same, I'm determined to find it. It's really odd how not one person has it!
     
  5. brtnygrn

    brtnygrn Member
    Thread Starter
    Rank:
    None
    Points:
    16
    Posts:
    74
    Joined:
    Feb 12, 2011

    Feb 12, 2011
    74
    5
    16
    Newark, Delaware
  6. Yeahha

    Yeahha Usually off topic
    Rank:
    None
    Points:
    813
    Posts:
    10,472
    Joined:
    Jul 29, 2010

    Jul 29, 2010
    10,472
    4,693
    813
    ...
    FG
    You know it could be a live wallpaper which would make it hard the img
     
  7. ILoveMyDroid

    ILoveMyDroid Android Enthusiast
    Rank:
    None
    Points:
    63
    Posts:
    267
    Joined:
    Jan 4, 2010

    Jan 4, 2010
    267
    34
    63
    HTC would know
     
  8. Yeahha

    Yeahha Usually off topic
    Rank:
    None
    Points:
    813
    Posts:
    10,472
    Joined:
    Jul 29, 2010

    Jul 29, 2010
    10,472
    4,693
    813
    ...
    FG
    Yeah but will they tell you?
     
  9. TxGoat

    TxGoat Guest
    Rank:
    None
    Posts:
    0
    Joined:

    This one looks nicer IMO.

    [​IMG]



    Or if you're a cokehead...

    [​IMG]
     
  10. Yeahha

    Yeahha Usually off topic
    Rank:
    None
    Points:
    813
    Posts:
    10,472
    Joined:
    Jul 29, 2010

    Jul 29, 2010
    10,472
    4,693
    813
    ...
    FG
    OMG I like coke but that app drawer is horrid, sure if you are the CEO of the company but otherwise just no
     
  11. brtnygrn

    brtnygrn Member
    Thread Starter
    Rank:
    None
    Points:
    16
    Posts:
    74
    Joined:
    Feb 12, 2011

    Feb 12, 2011
    74
    5
    16
    Newark, Delaware
    Yeah I never thought about that...
     
  12. brtnygrn

    brtnygrn Member
    Thread Starter
    Rank:
    None
    Points:
    16
    Posts:
    74
    Joined:
    Feb 12, 2011

    Feb 12, 2011
    74
    5
    16
    Newark, Delaware
    Well I found this and it looks pretty similar to me. Abstract_50.jpg
     
  13. brtnygrn

    brtnygrn Member
    Thread Starter
    Rank:
    None
    Points:
    16
    Posts:
    74
    Joined:
    Feb 12, 2011

    Feb 12, 2011
    74
    5
    16
    Newark, Delaware
    So I contacted HTC and this is what they said:

    "Thank you for contacting HTC Technical support about certain wallpaper not being on your device. It is just for advertisement of the device and we do not have the wallpaper file to send to you.

    I do apologize for all the inconvenience that this has caused for you. If we may assist you any farther please reply back to this email or call us at 1-866-449-8358 and have a great day."

    Sigh. Not giving up on finding it on Zedge though! It's gotta be out there somewhere...
     

Share This Page

Loading...