1. Check out our companion app, Forums for Android! Download from Google Play

Nickname nonsense: Want a new nickname?? (or at least a good laugh) HAHA

Discussion in 'Android Apps & Games' started by TheDingo, May 8, 2012.

  1. TheDingo

    TheDingo Member
    Thread Starter
    36

    May 6, 2012
    10
    2
    36
    Im guna start trying newly released apps with less then a 100 downloads and giving reviews every hour or so!
    Here's the first app review.

    Todays Android App: Nickname nonsense

    Review
    Pretty much its simple, you type your name in and its gives u a crazy funny name. Their motto is you never get the same nickname twice. We'll see.:D

    the app is a little sketchy and the art work isn't really all that BUT they stay true to their word and i haven't received the same nickname twice ever, and it was fairly funny

    i came across it today. I was kind of impressed by what ever algorithm they are using to produce nicknames. and it is un-stumpable so far. Definitely worth a download tho. wonder if any one will get the same for their name?

    Rating
    7/10 kept me busy for a lil while :)

    What are your thoughts?? Ever stump the algorithm yet?

    BTW my nickname according to the app is : Davey CurveDick damn smh
     

    Advertisement

    KaloyanBeshev likes this.
  2. TheDingo

    TheDingo Member
    Thread Starter
    36

    May 6, 2012
    10
    2
    36
    update : still havent gotten the same nickname but the app keeps me entrigued anyone try it?
     
  3. TheDingo

    TheDingo Member
    Thread Starter
    36

    May 6, 2012
    10
    2
    36
    i still love it haha
     
  4. Shinji01

    Shinji01 Well-Known Member
    63

    Dec 13, 2011
    354
    42
    63
    This is one app that kept me occupied for a while :)
     
  5. Gintama

    Gintama Active Member
    16

    Jan 22, 2013
    25
    4
    16
    Male
    U.S.
    that's a good one for sure
     

Share This Page

Loading...