1. Check out our companion app, Forums for Android! Download from Google Play

General Software update?

Discussion in 'Android Devices' started by cnymoeman, Jun 18, 2012.

  1. cnymoeman

    cnymoeman Well-Known Member
    Thread Starter
    18

    Apr 17, 2012
    67
    19
    18
    Just got a text from boost about a software update soon...Anyone else get this? Is this gonna bring ICS to the wap!!??
     

    Advertisement

  2. Punkbetch420

    Punkbetch420 New Member
    5

    Feb 28, 2012
    2
    0
    5
    Got update notice too.
     
  3. shizack

    shizack Active Member
    16

    Feb 15, 2012
    35
    9
    16
    Me too. ICS? Doubt it.

    Probably b08d or ab incremental Gingerbread update.

    Whatever it is, I bet it breaks tethering.
     
  4. SicFreak

    SicFreak The Message is SIC!
    113

    I haven't gotten it, but I've read plenty of people that are getting it. I very highly doubt they would go up to ICS.
     
  5. nefcpainter119

    nefcpainter119 Well-Known Member
    53

    Apr 20, 2012
    279
    56
    53
    painter
    Jacksonville, fl
    Same here.. No notification yet. It's would be nice but highly unlikely
     
  6. StarScream2109

    StarScream2109 Well-Known Member
    313

    Feb 29, 2012
    5,393
    1,472
    313
    Male
    Air Commander
    Cybertron
    probably will be an upgrade to 2.3.6 not bad though not bad ics will probably be later in the year on beggining of next if we see it im going to call boost about this
     
    nefcpainter119 likes this.
  7. nefcpainter119

    nefcpainter119 Well-Known Member
    53

    Apr 20, 2012
    279
    56
    53
    painter
    Jacksonville, fl
    Let us know what you find out bro
     
  8. jetx2x

    jetx2x Well-Known Member
    213

    Mar 24, 2012
    1,714
    790
    213
    Male
    College Student!
    Charlotte, NC
    Someone has to take the plunge lol... who's gonna be first?

    Sent from my N860 using Tapatalk 2 Beta-5
     
  9. StarScream2109

    StarScream2109 Well-Known Member
    313

    Feb 29, 2012
    5,393
    1,472
    313
    Male
    Air Commander
    Cybertron
    when do they say this update is? any release date?
     
  10. coupe302

    coupe302 Member
    5

    Jun 18, 2012
    5
    0
    5
    I signed up just for this... LOL:rolleyes:
     
  11. StarScream2109

    StarScream2109 Well-Known Member
    313

    Feb 29, 2012
    5,393
    1,472
    313
    Male
    Air Commander
    Cybertron
    you signed up for the site for the update? 0.0
     
  12. coupe302

    coupe302 Member
    5

    Jun 18, 2012
    5
    0
    5
    Just for the discussion leading up to it. :smokingsomb:
     
  13. Fishyer777

    Fishyer777 Member
    16

    Feb 15, 2012
    22
    2
    16
    Bay St. Louis, MS
    I also just got the text. I would give anything for ICS. Or ATLEAST less crashing and better stability on the warp
     
  14. StarScream2109

    StarScream2109 Well-Known Member
    313

    Feb 29, 2012
    5,393
    1,472
    313
    Male
    Air Commander
    Cybertron
    haha well we will see what this update really is i can tell everyone is antsy about it dont blame you as for me ehh i dont care
     
  15. coupe302

    coupe302 Member
    5

    Jun 18, 2012
    5
    0
    5
    anythings better than this crashorama we got now
     
  16. Fishyer777

    Fishyer777 Member
    16

    Feb 15, 2012
    22
    2
    16
    Bay St. Louis, MS
    Seriously, its to the point now to where my phone crashes about every 50 mins. And takes 10 mind to turn back on.
     
  17. coupe302

    coupe302 Member
    5

    Jun 18, 2012
    5
    0
    5
    I hate the freezing, it does it when i actually need to use the phone. Haha
     
  18. StarScream2109

    StarScream2109 Well-Known Member
    313

    Feb 29, 2012
    5,393
    1,472
    313
    Male
    Air Commander
    Cybertron
    are you root? i know 10 min is a exaggeration but my boot time is usually like 30 seconds mind you thats root with all bloatware and crap removed
     
  19. StarScream2109

    StarScream2109 Well-Known Member
    313

    Feb 29, 2012
    5,393
    1,472
    313
    Male
    Air Commander
    Cybertron
    well we can only hope the update will fix all these problems that are reported
     
  20. Fishyer777

    Fishyer777 Member
    16

    Feb 15, 2012
    22
    2
    16
    Bay St. Louis, MS
    Yeah I'm rooted with v6 supercharger its really about 4 mins, still a long time tho. And I removed all bloatware with titanium backup
     
  21. Fishyer777

    Fishyer777 Member
    16

    Feb 15, 2012
    22
    2
    16
    Bay St. Louis, MS
    I cant even play games anymore
     
  22. SicFreak

    SicFreak The Message is SIC!
    113

    IDK, I guess I got lucky, cuz I've never had all the problems with freezing, or anything like that. I'm rooted right now, and nothing...boot takes 30-45 seconds, and I'm running smooth as silk.
     
  23. StarScream2109

    StarScream2109 Well-Known Member
    313

    Feb 29, 2012
    5,393
    1,472
    313
    Male
    Air Commander
    Cybertron
    Damn man thats a long boot
     
  24. SicFreak

    SicFreak The Message is SIC!
    113

    4 minutes? Do you clear your cache every time you boot or what? I never have it take that long, unless it's the first boot after clearing cache and installing a rom. even then it doesn't take THAT long.
     
  25. coupe302

    coupe302 Member
    5

    Jun 18, 2012
    5
    0
    5
    hmph, now my phones being an butt an not sending texts. Probably not receiving either, may just be me haha.
     

Share This Page

Loading...