1. Are you ready for the Galaxy S20? Here is everything we know so far!

[THEME] Windows 7 ZVD v1.0

Discussion in 'Android Devices' started by Fuzzy13, Aug 11, 2012.

  1. Fuzzy13

    Fuzzy13 Extreme Android User
    Thread Starter

    Not much to this theme but some of you might want a different change of pace. Plus you can always rip it apart and use the Icons and what not out of it.


    Enjoy

    DOWNLOAD


    Dev-Host - [THEME]Windows7.Esteem.ZVD v1.0.zip - The Ultimate Free File Hosting / File Sharing Service



    Ldriftas version


    NEW

    http://www.mediafire.com/?ke97v2ro455jo2g





    #2 base with windows 7 theme slimmed down.

    Be sure to thank him
    ;)



    Install

    Place zip on SD
    Wipe cache and dalvik
    Flash
    Reboot



    Let me know if there are any issues with it. :D
     


    nuttmeg, Johnny Crapple and mike28 like this.

    1. Download the Forums for Android™ app!


      Download

       
  2. LDrifta

    LDrifta No Stranger 2 Danger

    haha i actually have an updated version of this i worked on for that guy..

    not sure exactly what going on with them anymore but if you want ill give ya the version i have :D i cleaned it up, updated apps & base and a few other things.. just let me know ;)
     
  3. bnb25

    bnb25 Android Expert

    oh no they got to you!! haha joking, I might try it out, not really into windows themes though
     
  4. LDrifta

    LDrifta No Stranger 2 Danger

    it's actually not that bad lol i kinda liked it
     
  5. Fuzzy13

    Fuzzy13 Extreme Android User
    Thread Starter

    Yeah throw it up.

    The one I had, had a lot more stuff in it. I went through cleaned out all the garbage apps no one needs and could download if they wanted too.
     
  6. gbiggie

    gbiggie La patience et le pardon

    Aint downloading nothin till I see screenies dangit :p
    Might be a nice change. L are you posting yours up here as well?
     
    KrazeeCracker likes this.
  7. Tried this and im keeping it lol
     
  8. ellunit500

    ellunit500 Well-Known Member

    Can we get some screen shotof yours L:D
     
  9. LDrifta

    LDrifta No Stranger 2 Danger

  10. Johnny Crapple

    Johnny Crapple Android Expert

    No screeniescreens I like the new number two its fresshh :D

    Sent from my typewriter.
     
  11. LDrifta

    LDrifta No Stranger 2 Danger

    lol yeah i just dont want to re flash #2 lol i finally got it all set up again haha.. ill probly do it later when im bored :D
     
  12. xlegitimate

    xlegitimate Well-Known Member

    Can we get some screens please? Lol
     
  13. Johnny Crapple

    Johnny Crapple Android Expert

    Its cool I will do a backup and try them :thumbup:

    Sent from my typewriter.
     
  14. Johnny Crapple

    Johnny Crapple Android Expert

    In the messaging app click on somebody and it force closes

    Sent from my typewriter.
     
  15. Fuzzy13

    Fuzzy13 Extreme Android User
    Thread Starter

    I'll add it. Thanks homie
     
  16. gbiggie

    gbiggie La patience et le pardon

    Same here. Looks like the stock theme with a few different things-I'll stick with the #2 theme;)[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  17. Fuzzy13

    Fuzzy13 Extreme Android User
    Thread Starter

    Yeah it's nothing special by no means. Something different for the "gimme gimme" people ;)
     
  18. nuttmeg

    nuttmeg Extreme Android User

    i have the link to the old files if anyone wants it, had fix the mms fc's issue.
     
  19. LDrifta

    LDrifta No Stranger 2 Danger

    Fuzzy13 and nuttmeg like this.
  20. Transfusiionz

    Transfusiionz George Carlin FTW!

    Wow Fuzzy!
    That's sweet! Now for a Ubuntu theme ;) jk
    Maybe an idea for a theme?
    Anyways, as always, great work Fuzzy ;)
     
  21. LDrifta

    LDrifta No Stranger 2 Danger

    hey fuzz... you can delete that first one.. it a no go lol.. but im gonna take 1 more crack at this when i have time and give the best i can.. after that it's all on you!! haha ur the new abc guy :D lol im jus kiddin got love for ya bro!! :D
     
    Fuzzy13 likes this.
  22. levis rockin

    levis rockin Member

    do i wipe anything or something
     
  23. Fuzzy13

    Fuzzy13 Extreme Android User
    Thread Starter


    Read the OP dude. Everything you need is in there.

    Yes. Wipe. The instal does it anyway but do it manually.
     

LG Esteem Forum

The LG Esteem release date was October 2011. Features and Specs include a 4.3" inch screen, 5MP camera, 512GB RAM, Snapdragon S2 processor, and 1500mAh battery.

October 2011
Release Date
0
Reviews
Loading...

Share This Page

Loading...