1. Are you ready for the Galaxy S20? Here is everything we know so far!

Too eager to sleep!

Discussion in 'Android Devices' started by LordDelmar, Jun 4, 2010.

  1. Joppie

    Joppie Well-Known Member

    I figured I'd be out here at RS alone. But sitting in the house was driving me nuts. A buddy of mine just called from a larger metro Atlanta Sprint store and says the line is already "20 deep" so I'm golden. Even told him to get his ass down here to keep me company. I'm like this with everything though. Flights, vacations, EVOs... You name it.

    (Sent from my soon-to-be-TRASHED Blackberry)
     

    Advertisement

  2. tourbound129

    tourbound129 Guest

    Joppie--so 4am in Atlanta and you are at a RS by yourself? How many phones are available?
     
  3. Scarlett920

    Scarlett920 Member

    Wide awake myself. I think I'll leave my house to catch the subway at around 6:30 ish.:eek:
     
  4. evoman2be913

    evoman2be913 Well-Known Member

    I seriously feel like a crack head. I can't sleep not even tired and I've been up since 7 am lol
     
  5. LordDelmar

    LordDelmar Newbie
    Thread Starter

    Think I will wait until around 0530 - 0545 and go to the donut shop up the road from the RS, grab some breakfast and come back and sit until 0900.

    Work knows I'm going to be late because of the phone (boss actually laughed at me but said since I am also the mobile admin, he understood)

    Now to find some apps to keep me busy while I sit at the store...
     
  6. evoman2be913

    evoman2be913 Well-Known Member

    Have you read the user guide and watched the vids on sprint's site yet? that should definitely pass the time.
     
  7. Scarlett920

    Scarlett920 Member

    lol... I feel asleep earlier and woke up about an hour ago. I dont think I would have been able to stay up for as long as you have though.
     
  8. LordDelmar

    LordDelmar Newbie
    Thread Starter

    HA! About a dozen times in the past 3 days I'll bet. Now that you mention it though, I have not installed Sprint TV recently, so there might be something worthwhile to watch. (I honestly doubt it, but in my current state of mind, I could be entertained by reading a white paper)
     
  9. Scarlett920

    Scarlett920 Member

    I read through the user guide today at work... OMG it's long!:eek:
     
  10. b4ssplr

    b4ssplr Lurker

    I pre-ordered my two phones (one for me one for the wife) and she picks ours up at 7 am at the Sprint store! We can video conference! How cool! I can't wait but I slept ok! lol Good luck everyone and I hope it goes hassle free for ya! :D
     
  11. evoman2be913

    evoman2be913 Well-Known Member

    Go to sprint.com bc they have this cool intro video about the features like they did for the pre when it first came out. Pretty sweet!
     
  12. evoman2be913

    evoman2be913 Well-Known Member

    I know right? It's like a damn encyclopedia but filled with goodies instead of boring definitions lol
     
  13. Scarlett920

    Scarlett920 Member

    lol... true. This is the first user guide I've read in awhile. I usually just wing it when I get the phone but since this is my first Andriod phone I figure I might not be able to wing it this time.
     
  14. Joppie

    Joppie Well-Known Member

    Yep... Just me until my buddy gets here. I'm out in the boonies of metro ATL though. I had a cop stop thru since I'm in a small plaza with my car backed up to the door. I guess he thought I was up to no good. I showed him this post! Said his brother was planning on coming through at 5:30 to get an EVO. LOL. The word is out I guess!

    85 minutes and counting. :(
     
  15. Joppie

    Joppie Well-Known Member

    Btw... 12 preorders here with 9 extra.
     
  16. tourbound129

    tourbound129 Guest

    Well its almost 4am here in Austin (well suburb of Austin) and hopefully I will post back here in about 30 minutes saying that I am atleast one of the first 8 people in line to get the phone. Crossing my fingers that my paranoia of being to late doesn't come to fruition.
     
  17. Joppie

    Joppie Well-Known Member

    Better safe than sorry, I always say. Get going! You know you wanna! I can't tell you how relieved I was when I saw this empty parking lot. I just KNEW there would be tents and RVs and shit all over the place with 35 people in line pushing and shoving. LOL. I'll be first in line. The anxiety and anticipation is worth it for me. YMMV
     
  18. tourbound129

    tourbound129 Guest

    well i have arrived and not a soul around yet. i am relieved for now. won't be fully relieved until am walking out with a phone
     
  19. cmanbrazil

    cmanbrazil Well-Known Member

    I just signed onto my sprint account and went through the purchase process to make sure I am eligible for all the upgrades. I will be at Best Buy at 7 for my preorder, and I didn't want somebody telling I couldn't get the phone for $199

    I have been up since 2am. I drank an energy drink early evening to stay up until 10pm -didn't get sleep the night before. Now I am paying for it.:eek:

    At least I can hang out with you diehards:D
     
    jgangsta likes this.
  20. metchick01

    metchick01 Newbie

    I am not picking up my pre-order from Best Buy until 2pm but since I am leaving work early today I must go in early. So my being awake is like 75% is due to my evo the other 25% just wanting to make sure I don't over sleep.

    And hey look it's 5:13am on the east coast, Good Luck everyone who is starting their wait in line!
     
  21. SebastianX

    SebastianX Android Enthusiast

    What's up guys?

    Long time lurker of this site, never made an account. Currently 5:13am here in NY waiting for the store to open at 6 and falling asleep might as well make an account and talk to someone.
     
  22. EvoBoy

    EvoBoy Lurker

    I am sitting at my Sprint store at 4:15 and I am FIRST in line!!! WAIT...Im a DORK. Lol
     
  23. cmanbrazil

    cmanbrazil Well-Known Member

    Your a leader, everyone else behind you is a follower;)
     
  24. SebastianX

    SebastianX Android Enthusiast

    So what accessories are you guys getting with your free 20 dollar bonus?
     
  25. metchick01

    metchick01 Newbie

    Hello SebastianX, WELCOME!

    You can't give up yet! Almost 6:00am your time.. You can make it!

    I actually pre-ordered from BB so no gift card thing for me. But They are giving me a package deal on a car charger and ZAGG screen protector (They are putting it on for me for free!) and a free Bluetooth.
     
Loading...
Tags:

Share This Page

Loading...