1. Are you ready for the Galaxy S20? Here is everything we know so far!

bed intruder song

Discussion in 'Off Topic' started by johnnyjp, Aug 3, 2010.

  1. johnnyjp

    johnnyjp Newbie
    Thread Starter




    1. Download the Forums for Android™ app!


      Download

       
  2. quest7

    quest7 Android Enthusiast

    Things people will do, for their 15 min of fame, lol.:thinking:
     
  3. copestag

    copestag Android Expert

    theres 2 minutes of my life I wish I had back
     
  4. quest7

    quest7 Android Enthusiast

    lol!!!
     
  5. Andy in NY

    Andy in NY Well-Known Member

    how can you NOT find that awesome?? Ive watched it at least 10 times now.
     
  6. Troublesome

    Troublesome Lurker

    I would definitely buy it if there was a way to play it on Andoird, just can't go through the hassle of converting DRM
     
  7. WaSTeLaNd

    WaSTeLaNd Android Enthusiast

    Sorry links are working now
     
  8. surfologist87

    surfologist87 Android Expert

    Haahahahahahahahaha!!!

    I love it!!!
     
  9. WaSTeLaNd

    WaSTeLaNd Android Enthusiast

    and the song really isn't that bad haha
     
  10. surfologist87

    surfologist87 Android Expert

    hahaha its not!

    Home boy, home home hooooome boy!!!!

    Ima put it on a cd and rock out in my car tomorrow lol
    I just watched it like 10 times
     
  11. WaSTeLaNd

    WaSTeLaNd Android Enthusiast

    The guy isn't doing to bad now he's making some bank selling shirts and hes got a ustream that's pretty damn funny, check his facebook out
     
  12. revtime

    revtime Well-Known Member

    Ok it is funny but what does this have to do with the EVO?
     
  13. MikeyM718

    MikeyM718 Newbie

    It can be watched on the Evo's 43" screen :p
     
  14. Slug

    Slug Check six!
    VIP Member

    In that case it can be watched from The Lounge. ;)
     
  15. killadanny

    killadanny Android Expert

    They gonna find you...(Mods) :D
     
  16. Member138406

    Member138406 Guest

  17. jamor

    jamor Android Expert

    hahahahahah the original double rainbow is absolutely hilarious.

    That guy was tripping crazy. My bet is shrooms.
     
  18. Ninja Monkey

    Ninja Monkey Android Enthusiast

    No doubt! I showed it to my wife and she died laughing. Now when I walk in the room she's watching it on her Droid X all the freaking time!

    "You are so dumb!" :D
     
  19. SB13X

    SB13X Android Expert

    Love these videos making a dull day bright!!
     
Loading...
Similar Threads - bed intruder song
  1. sublime_excision
    Replies:
    5
    Views:
    3,957
  2. Brock724
    Replies:
    5
    Views:
    781
  3. halfbeing
    Replies:
    6
    Views:
    1,985
  4. connorhawke
    Replies:
    2
    Views:
    4,885
  5. moahmemdalaazaki
    Replies:
    2
    Views:
    1,989
  6. Arunava Bhowmik
    Replies:
    1
    Views:
    981
  7. jeafra10
    Replies:
    4
    Views:
    1,190
  8. bubDozer
    Replies:
    3
    Views:
    4,378
  9. rupalyakterbd
    Replies:
    0
    Views:
    1,372
  10. Kenneth Lopez
    Replies:
    4
    Views:
    2,309

Share This Page

Loading...