1. Are you ready for the Galaxy S20? Here is everything we know so far!

How Android, BB and iPhone users see one another

Discussion in 'Android Lounge' started by rsarno, Nov 5, 2010.

  1. rsarno

    rsarno Thank Me, Im Irish!
    Thread Starter



    mrjam3s, damule6666, marefin and 3 others like this.

    1. Download the Forums for Android™ app!


      Download

       
  2. Frisco

    Frisco =Luceat Lux Vestra=

    Heh.. ^^^ :D
     
  3. lunatic59

    lunatic59 Moderati ergo sum
    Moderator

    They left off a column:

    How they are seen by Apple, Google and RIM ...

    [​IMG]
     
    IndivisibleP, tommy_ed and dan330 like this.
  4. Frisco

    Frisco =Luceat Lux Vestra=

    +1

    Well, the 2 year contracts. ;)
     
  5. Demache

    Demache Android Expert

    I love these perspective comparisons.

    They are usually quite true.
     
  6. heyitsericc

    heyitsericc Well-Known Member

    People who have iPhones are either mindwashed by Apple, or bandwagons. It adds +10 popularity.

    People who have BB are just to stubborn to switch to Android.

    People with Androids? More like superheros. Bruce Wayne would trade his fortunes and Batmobile for an Android phone. Clark Kent would have a Android phone, even if it was made of Kryptonite.
     
  7. rsarno

    rsarno Thank Me, Im Irish!
    Thread Starter

    haha i know!!
     
  8. jroc

    jroc Android Expert

    The Blackberry one is the funniest to me...lol

    Although the typical iPhone user being a woman is funny too. I know not too many male iPhone user are gonna like that...

    Why did someone at another forum think the last pic for iPhone users was the Grim Reaper....
     
  9. rsarno

    rsarno Thank Me, Im Irish!
    Thread Starter

    oh i didnt see it on any other forum lol, when i saw it i just assumed it was like a Cult Leader or something lol
     
  10. Bnice

    Bnice Guest

    Ha ha, funny chart has some truth to it.
     
  11. tommy_ed

    tommy_ed Android Expert


    sounds pretty fanboyish to me!

    i thought it was prettttty.... prettttyyy...prettttty... pretty good!
     
  12. silverfang77

    silverfang77 Well-Known Member

    That's a good one!

    I tend to see iPhone users as childish consumers who like anything that's pretty and shiny no matter how crappy it may be.

    BlackBerry users are very practical and also are very stubborn about change.

    I can't say about Android yet, as I've only had mine for 24 hours.
     
  13. JayJayW

    JayJayW Member

    There are a lot of people out there who decide they want an iPhone because they've seen the "there's an app for that" ads on telly and don't even know there is an alternative and it is called Android.

    The reaction I've had from most people at work on seeing my Desire is "what is that?"

    Everyone knows what an iPhone is though. Marketing and advertising is king, unfortunately.

    Maybe I work with a bunch of narrow-minded, ill-informed luddites though! lol
     
  14. rsarno

    rsarno Thank Me, Im Irish!
    Thread Starter

    yep same
     
  15. snapper.fishes

    snapper.fishes Android Expert

    Took me a while to figure out the meaning behind the pizza boy.
     
  16. LOL DROID

    LOL DROID Member

    The Blackberry one is hilarious!
    I make fun of my friends who still think Crackberrys are cutting edge technology.
     
  17. IndivisibleP

    IndivisibleP Well-Known Member


    I dont thinks shes a cult leader, I think she is supposed to be a nun advocating the Holy Jobs ethics of no porn apps...

    ...maybe I am wrong but it got a good healthy laugh out of me.
     
  18. Bitterman

    Bitterman Lurker

    Am I the only one who thinks the Blackberry guy looks like David Bowie?
     
Loading...

Share This Page

Loading...